fredag 9 november 2012

Yoga och choklad



 -Den perfekta kominationen

Bestämde mig att det var dags att göra något nytt. Följde med Inger-Marie till Yoga room för ett pass av ”Lunch Flow”. Jäklar vad tuff det var. Underbar träning! Och eftersom vi gjorde det över lunchrasten känns dagen så mycket längre, på ett posetivt sätt. Känns som jag kom tillbaka till jobbet för första gången på dagen och bara hade ett 4 timmars pass framför mig. Perfekt! Tog en härlig mörk shake fullproppad med antioxidanter och två äpplen från Oscars trädgård som jag hade fått av Inger-Marie. Yoga room har två lunchpass i veckan och eftersom den ligger knappt 10 min från mitt jobb med cykeln så känns det för lätt för att jag ska kunna hitta på uräkter för att inte ta tag i mig själv igen.

Kom tillbaka till jobbet full med energi och där på mitt skrivbord står ett paket och väntar på mig! Lådan med Omega squares från Xocai blev körsbäret på toppen av denna mjuka smarriga galss som är min Fredag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar