torsdag 8 november 2012

Xobiotic


Hemma från en härlig presentation i underbara Långedrag Galleriet. Pia och Joans var som vanligt helt på hugget, härlig effektiv presentation med lite nya inslag, bla filmen av Dr. Gordon Pedersen som pratade om den nya chokladen Xobiotic och vad den kan göra för magen och dess bakeriekultur, ett skypsamtal med vår framgångsrika partner från Kalifornien Rita, hennes erfarenheter med både hälsa och business. Bäst av allt; en kort presentation av från självaste Paula Pritchard! Den första kvinnan som blev miljonär inom networkmarketing! En otrolig inspiration har hon varit för mig, hon jobbade sig upp men hon gjorde det inte enkelt och det tog många fall och många rensningar innan hon lyckades men det är därför jag beundrar henne så mycket. Hon pratade om varför det var bra att just satsa på Xocai hälsochoklad, 10 anledningar fanns det ( se nedan klipp) och jag fick tillfälle att fråga vad hon kände var den största skillnaden mellan att arbeta med ett "vanligt" jobb och att arbeta på detta sätt. Det som jag och flera av oss andra fastnade riktigt för var friheten. Den frihet hon kände då hon kunde ta semester när hon ville, välja när och med vem hon ville arbeta med. Otrolig kväll av inspiration. Man kan inte förklara det på annat sätt. Jag kan inte sitta här och försöka återberätta alla de möjligheter som jag och så många människor ser med den här otroliga produkten och industrin. Den passar inte för alla men jag vill att alla ska få chansen att se det här och jag ska göra allt för att så många som möjligt ska få den chansen.

Paula Pritchard - 10 Reasons





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar