onsdag 7 november 2012

Smygpremiär av nya Xobiotic i Sverige!

Torsdag smäller det! En liten smäll men ändå en smäll. Torsdag 18.30 Långedrags galleri. Där kommer smygpremiären av den helt nya och fantastiska hälsosamma chokladen få sin smygpremiär i Göteborg. Vi har kunnat beställa den i Europa och Sverige sedan den 1 November men på Torsdag kommer det bli en speciell presentation om denna lilla chokladbit som jag hoppa på kommer förändra mitt liv. Xocai hälsochoklad har jag ätit nu i över 6 månader. Mycket förvånad över resultatet.

Trodde inte jag skulle se något utan jag tänkte mer i förebyggande syfte, och självklart för att jag skulle kunna äta god choklad utan att känna mig skyldig. Underbart tänkte jag! Men det visade sig snabbt förändringar. Små problem som jag lärt mig leva med förvann mer och mer. Finnar och dålig hy har jag haft sedan tonåren, har nästan blivit värre sen dess också. Efter bara några veckor såg jag häpnadsväckande resultat. Sötsuget försvann omedelbart och efter bara några månader hade jag gått ner ca 4 kg. Vikt som jag inte trodde jag behövde bli av med men som gav mig självförtroende och peppning till att vilja träna igen. Migrän har jag haft till och från sedan jag varit ett barn men under dessa 6 månader som jag ätit chokladen har jag inte fått ett enda anfall. Små inflammationer i min kropp var allt detta. Och  vilken skillnad det är att inte behöva dra omkring på dem längre.

Jag har länge haft problem med magen och ser jag med spänning på framtiden med den nya chokladen. Forskningar har visat att kakao är en utmärkt bärare av bland annat bra bakteriekulturer, dvs den kan ta bakterier ända ner till tarmen där den ska göra nytta istället för att förstöras redan i magsäcken som många produkter som innehåller bra bakteriekulturer annars gör.


Fick en smygpresentation redan förra veckan från självaste Dr. Gordon Pedersen. Otrolig forskare som nyligen anslutit sig till MXI egna forskningsteam. 

Uppdaterar i morgon om hur presentationen gick och självklart hur chokladen smakade!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar