torsdag 1 december 2011

Frihet och havet

Underbart är livet nu med fascinerande människor, kunskap som växer snabbare än jag någonsin har upplevt den, ett oändligt hav som man alltid kan lita på och en förvånande variation av situationer och möten. Planer känns inte lika nödvändigt här. Man vet aldrig när en ny möjlighet dyker upp. Man fångar den och är helt plötsligt på en helt annan, härligt spännande väg som man inte väntar sig något av. Det är en otroligt vilken frihetskänsla det ger. Jag slappnar allt mer av och för var dag lär jag mig något nytt om mig själv och omvärlden. Jag vågar utmana mig själv. Vågar släppa lite av mitt behov att kontrollera varje situation. Vågar andas lite. Våga försöka leva i nuet.










2 kommentarer:

  1. Vad fint du skriver!! Kram Elin

    SvaraRadera
  2. Thank you Evita! I'm glad you could read it, thank god for google translator ^^

    SvaraRadera